Γεωργία Καμπύλη - Κωτσάκη - Η λαμπερή εκπαιδευτικός που λατρεύει την Κρήτη



Όνομα : Γεωργία
Επίθετο: Καμπύλη - Κωτσάκη
Ζώδιο : Αιγόκερως
Σπουδές : Μαθηματικό στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ενδιαφέροντα : Εκδρομές και ποιοτικός χρόνος με φίλους, χαλάρωση με μουσική και ταινιες στον ελεύθερο χρόνο μου
Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου μετά το πτυχίο, ένα ίδρυμα για εγκαταλελειμμένα παιδιά! Μια μεγαλη φιλοδοξία, διοίκηση και ανάπτυξη των οικογενειακών επιχειρήσεων.. Και ένα ομορφο μέλλον στο Ηράκλειο, αφού λατρεύω την Κρήτη!
Και τώρα : Παραδίδω ιδιαίτερα και προσπαθώ να πάρω το πτυχίο μου!
Στιγμή αδυναμίας : Να κινδυνεύσουν η να πληγωθούν οι γονείς μου και οι δυο καλές μου φίλες!
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Δυστυχώς σπάνια... Η προσέγγιση πλέον γίνεται μεσα απο μια οθόνη (ενώ θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν για να μας πλησιάσουν απο κοντά), οι άντρες παλιάς κοπής έχουν σχεδόν εξαφανιστεί!
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Οι Κρητικοί πιστευω κατέχουν καλυτερα απ' όλους το άθλημα.. Το καλύτερο παρόλα αυτά το περιμενω... Σίγουρα κερδίζει ο θαρραλέος, που σέβεται και διεκδικεί επίμονα!
Το ιδανικό αρσενικό : Να με σέβεται, να είναι Ειλικρινής, Πιστός, Δυναμικός, Εργατικός, Προστατευτικός, με Χιούμορ
Έχεις 3 ευχές: Υγεία σε έμενα και την οικογένεια μου, μια επιτυχημένη καριερα και αργότερα μια ευτυχισμένη οικογένεια
Αγαπημένη ταινία : Southpaw
Στέκι : LevareClub στο Ηράκλειο
Αξεσουάρ : Ρόλοι ως μανιακή με το προγραμμα
Ταξίδι : Η εξερεύνηση όλης της Κρήτης με μηχανή, το χειμώνα
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή: Να λέω πάντα την αλήθεια και όπως τη σκεφτομαι με οποιοδήποτε τίμημα Κακή: Να δίνω παραπάνω αξία απ' οτι θα έπρεπε σε ανθρώπους και γεγονότα
Facebook name : Γεωργία Καμπύλη Κωτσάκη
Instagram: gewrgiakk95